گیربکس حلزونی روانکار VF110
گیربکس حلزونی VF110 روانکار:
گیربکس حلزونی VF110 روانکار پوسته چدنی در بالابرهای ساختمانی، بتونیر و ابزار های ساختمانی که موتور های سه فاز و یا نک فاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد. گیربکس حلزونی VF110 روانکار پوسته چدنی ساخت اصفهان می باشد.
بر روی گیربکس حلزونی تیپ VF شفت موتور بدون احتیاج به فلنچ نصب می گردد. گیربکس تیپ VF110 مناسب نصب بر روی موتور با قدرت 1 الی 11 اسب بخار می باشد. گیربکس روانکار با پوسته چدنی از قدرت و استحکام بالایی برخوردارست. مزیت گیربکس روانکار راندمان بالا، سرویس و نگهداری راحت و تعویض کلیه ی قطعات آن با قیمت مناسب می باشد. در بین قطعات گیربکس حلزونی، جنس پوسته و دنده از اهمیت بالایی برخوردار است .
جنس پوسته گیربکس حلزونی VF110 روانکار :
پوسته گیربکس حلزونی VF110 روانکار چدنی می باشد. گیربکس حلزونی با پوسته چدنی در برابر تنش ها مقاومت بالایی را داراست. آلیاژ چدن و یا Cast iron از ترکیب 2 الی 5 درصد کربن با آهن بدست می آید. بر اساس مقدار کربن خواص چدن تنظیم می شود. ولی آنچه مشخص است چدن در شرایط تغییر آب و هوایی انقباض و انبساط کمتری دارد، ارتعاش را به خوبی جذب می نماید و در برابر سایش مقاوم است.
جنس دنده گیربکس VF110 روانکار:
بهترین جنس دنده گیربکس آلیاژ برنز و فسفر می باشد. ترکیب مس و روی را درصنعت برنجی می گویند. ترکیب برنج با دیگر آلیاژ ها را برنز می نامند. آلیاژ برنز با فسفر به شدت سخت می باشد و خاصیت ضد خورندگی دارد و به همین علت بهترین گزینه برای دنده های گیربکس که تحت فشار هستند به حساب می آید.
در گیربکس VF110 اندازه دنده ها بزرگتر و تعداد آن کمتر می باشد. زاویه دنده و ماردون در گیربکس حلزونی با ضریب تبدیل بیشتر از 30 به صورتی است که خاصیت برگشت ناپذیری دارد. به همین خاطر بهترین گزینه جهت استفاده در بالابر های ساختمانی و کانوایر است.
جمع بندی ویژگی های گیربکس حلزونی VF110 روانکار :
- ساخت اصفهان
- روانکار
- تیپ VF
- اندازه 110
- پوسته چدنی
- دنده آلیاژ برنز (برنجی)
- ضریب تبدیل 46 به 1
- سرویس و نگهداری راحت
- امکان تعویض قطعات با سهولت بالا
- راندمان بالا
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.